Log in op onze client-area.


 

 Wachtwoord vergeten?
Wij houden u graag op de hoogte over ontwikkelingen van Urban Connect.

Voor veel bedrijven en instellingen is het moeilijk om de Marokkaans-Nederlandse jongeren te bereiken. Voor ons niet. Sterker nog, we doen niet anders. Wij slaan bruggen met uw doelgroep, door rekening te houden met hun culturele achtergrond en hun Nederlandse roots.

Binnen onze portals hebben wij voldoende ruimte voor uw reclameboodschap. Wij bieden bedrijven, instellingen en overheden een breed aanbod van reclame-uitingen. Dat kan een kant-en-klare advertentie zijn, maar wij kunnen ook samen met u een uitgekiende advertentie samenstellen voor een optimaal resultaat binnen uw doelgroep.
Nederland telt 330.000 Marokkaanse Nederlanders, een doelgroep waar u niet omheen kunt. Met name in de Randstad vertegenwoordigen Marokkaanse Nederlanders 20% van de bevolking in de vier grote steden. Om de behoeften en het gedrag van deze doelgroep goed in kaart te brengen, doen wij in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction gedegen marktonderzoek.
Wij betrekken de bezoekers van ˇnze portals bij ˙w advertentiecampagne. Zo weten we precies op welke manier we uw boodschap onder de aandacht van uw doelgroep kunnen brengen. Wij gebruiken de forums om discussies en polls te leiden en wij kunnen bezoekers selecteren om een focusgroep vormen. Zo zorgen wij ervoor dat uw boodschap helder en effectief overkomt.
Steeds meer bedrijven en (semi)overheidsinstellingen zien de kracht van diversiteit. Voornaamste reden is dat de werkgevers er zelf beter van worden namelijk een afspiegeling van de consument binnenshuis. Wij merken een stijgend gebruik van etnische kanalen, een zoektocht naar nieuwe gemotiveerde werknemers. Dit is een ontwikkeling waaraan wij graag een bijdrage leveren.








© 2009-2010 URBAN CONNECT BV
Alle rechten voorbehouden